In 27 mai 2006, in cadrul unui eveniment festiv, Camera de Comert si Industrie Brasov a lansat noua sa sigla, după ce a organizat un concurs. Cu acest prilej, a fost lansat şi site-ul www.ccibv.ro, cele două evenimente înscriindu-se în noua strategie a Colegiului CCI Braşov. La eveniment au participat: Nicolae Ţucunel, preşedintele CCI Braşov, şi prim vicepreşedintele Silviu Costea, directorii Camerei Adriana Ispas şi Ionuţ Ţaţa, Aristotel Căncescu, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Gabriel Andronache, viceprimarul Braşovului, senatorul Otilian Neagoe, deputatul Ivan Cismaru, alături de reprezentanţi ai mediului de afaceri, ai băncilor şi alţi reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale. Vorbitorii au ţinut să sublinieze faptul că CCI îşi propune desfăşurarea de activităţi în slujba comunităţii braşovene şi a mediului de afaceri braşovean.
Din activităţile Camerei
Camera de Comerţ şi Industrie Braşov a organizat în perioada 13-18 mai, cu ocazia Târgului Internaţional Marketing Services o misiune economică la Hamburg.
Nicolae Ţucunel, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov a declarat că târgul a prezentat cele mai recente produse, servicii şi inovaţii în domeniul marketingului.
Potenţialul economic al judeţului Braşov
Adriana Ispas, directorul general al CCI Braşov, a declarat că mediul de afaceri braşovean este promovat în Germania prin Camera de Comerţ şi Industrie Braşov: ?CCI Braşov îşi propune să fie principalul promotor al dezvoltării economice a judeţului nostru. În acest sens, CCI Braşov a sprijinit televiziunea germană Deutsche Welle TV şi revista economică ?Made in Germany? la realizarea unui reportaj despre potenţialul economic al judeţului?.