Tururi virtuale

Ariadna
   Caută:
   

Nr: 99-101
Octombrie-Decembrie 2012

Judeţul Braşov, proiecte de promovare
The county of Brasov, promotion projects
Förderprogramme des Kreises Kronstadt/Braşov
Brassó megye megismertetéséért
Prefectura, activă în viaţa socială
Involvement of the Prefect's Institution in the social life
Eine aktive Präsenz im sozialen Leben
A prefektúra aktív társadalmi szerepe
Braşovul este bine pozitionat în cadrul concurenţei investiţionale
Brasov is well located within investment competition
Kronstadt ist im Standortwettbewerb gut aufgestellt
Brassó jól áll a beruházási versenyben
Recital cameral "Gaudeamus 25"
Chamber recital "Gaudeamus 25"
Kammermusikkonzerte "Gaudeamus 25"
Gaudeamus 25 kamarahangverseny
Multiculturalism la Budila
Multiculturalism in Budila
Multikulturalismus in Budila
Multikulturalizmus Bodolán
Ziua României, la Codlea
The National Day of Romania in Codlea
Der Nationalfeiertag Rumäniens in Zeiden/Codlea
Románia napja Feketehalomban
Moieciu, în prim-planul turismului românesc
Moieciu, in the forefront of the Romanian tourism
Moieciu im Vordergrund des rumänischen Tourismus
Moécs a romániai idegenforgalom élvonalában
Poiana Braşov, sport şi agrement
Poiana Brasov, a resort for both sport and recreation
Poiana Braşov/Schulerau Sport und Unterhaltung
Brassó Pojána, sport és kikapcsolódás
Predeal, perla turismului montan
Predeal, the pearl of mountain tourism
Predeal die Perle des rumänischen Bergtourismus
Predeal, a hegyi turizmus gyöngye
Copiii din Sânpetru doreau pace de Crăciun
The children from Sanpetru wished for peace on Christmas
Die Petersberger Kinder wünschten sich den Frieden als Weihnachtsgeschenk
A szentpéteri gyerekek békét kívántak karácsonyra
Vama Buzăului între Transilvania şi Ţara Românească
Vama Buzaului between Transylvania and Tara Romaneasca
Vama Buzăului zwischen Transsylvanien und Walachei
Bodzavám Erdély és Havaselve közt
Muzeul de Etnografie Braşov: 45 de ani de existenţă
The Ethnography Museum Brasov: 45 years old
45 Jahre seit der Gründung des Volkskundemuseums Kronstadt/Braşov
45 éves a Brassói Népművészeti Múzeum


Judeţul Braşov, proiecte de promovare



     

     

Aristotel Căncescu, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, reales pentru înca un mandat 2012-2016, continuă să susţină proiectele de dezvoltare inițiate de primării pentru
promovarea potenţialului turistic al judeţului, în aşa fel încât Braşovul să-şi păstreze calificativul de primul oraş turistic al ţării. De asemenea, intenţia Executivului judeţului Braşov este de a încuraja dezvoltarea economică, înființarea de locuri de muncă și atragerea investitorilor, prin oferirea de facilități, conform legii.

Priorităţile judeţului

În altă ordine de idei, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu, a declarat: "Vom continua proiectele de restaurare a vestigiilor istorice din județ și vom fi preocupați de accesarea fondurilor europene și guvernamentale, astfel încât să valorificăm resursele umane și materiale specifice fiecărei zone a județului Brașov. Construirea aeroportului internațional Brașov Ghimbav și realizarea unui spital clinic universitar nou la Hărman rămân prioritățile noastre".

"Braşovul vine la tine acasă"

Vicepreşedintele Consiliul Judeţean, Mihai Pascu, a declarat: "Avem în derulare proiecte de promovare a judeţului realizate cu fonduri europene. Dintre acestea, amintesc Proiectul de promovare a judeţului Brașov la nivel național "Experienţe culturale de neuitat în inima Transilvaniei", care a ajuns la final. A fost organizată o caravană în Piaţa Sfatului, cu care meşterii populari şi organizatorii au popularizat atracțiile culturale ale Țării Bârsei, Țării Făgărașului și zonei Rupea, după ce aceasta a fost în Timişoara, Craiova, Iaşi, Ploieşti, Cluj Napoca, Bucureşti şi Mamaia. Astfel, turiştii au beneficiat de materiale de promovare, dar şi obiecte de artizanat caracteristice judeţului nostru. Proiectul a fost realizat de Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov (ADDJB) şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov (APDT)".

Atragerea turiştilor

În cadrul standului mobil, prin intermediul materialelor de promovare prezentate, organizatorii au dezvăluit potenţialilor turişti, cetăţi şi castele, mănăstiri, ansambluri ale bisericilor evanghelice fortificate, folclor şi artă populară. Organizatorii speră că astfel numărul celor care vor alege să vină în vacanță în județul Braşov va fi mult mai mare, iar portalul www.turculturalbrasov.ro realizat în cadrul proiectului va deveni referinţa principală pentru cei care doresc să se informeze despre obiectivele judeţului înainte de a-l vizita.






PROMO




Copyright © Fundatia Umana
Created by S.C. Twin SoftWare S.R.L. Braşov