|
Judeţul Braşov, proiecte de promovare
|
|
Aristotel Căncescu, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, reales pentru înca un mandat 2012-2016, continuă să susţină proiectele de dezvoltare inițiate de primării pentru
promovarea potenţialului turistic al judeţului, în aşa fel încât Braşovul să-şi păstreze calificativul de primul oraş turistic al ţării. De asemenea, intenţia Executivului judeţului Braşov este de a încuraja dezvoltarea economică, înființarea de locuri de muncă și atragerea investitorilor, prin oferirea de facilități, conform legii.
Priorităţile judeţului
În altă ordine de idei, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu, a declarat: "Vom continua proiectele de restaurare a vestigiilor istorice din județ și vom fi preocupați de accesarea fondurilor europene și guvernamentale, astfel încât să valorificăm resursele umane și materiale specifice fiecărei zone a județului Brașov. Construirea aeroportului internațional Brașov ? Ghimbav și realizarea unui spital clinic universitar nou la Hărman rămân prioritățile noastre".
"Braşovul vine la tine acasă"
Vicepreşedintele Consiliul Judeţean, Mihai Pascu, a declarat: "Avem în derulare proiecte de promovare a judeţului realizate cu fonduri europene. Dintre acestea, amintesc Proiectul de promovare a judeţului Brașov la nivel național "Experienţe culturale de neuitat în inima Transilvaniei", care a ajuns la final. A fost organizată o caravană în Piaţa Sfatului, cu care meşterii populari şi organizatorii au popularizat atracțiile culturale ale Țării Bârsei, Țării Făgărașului și zonei Rupea, după ce aceasta a fost în Timişoara, Craiova, Iaşi, Ploieşti, Cluj Napoca, Bucureşti şi Mamaia. Astfel, turiştii au beneficiat de materiale de promovare, dar şi obiecte de artizanat caracteristice judeţului nostru. Proiectul a fost realizat de Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov (ADDJB) şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov (APDT)".
Atragerea turiştilor
În cadrul standului mobil, prin intermediul materialelor de promovare prezentate, organizatorii au dezvăluit potenţialilor turişti, cetăţi şi castele, mănăstiri, ansambluri ale bisericilor evanghelice fortificate, folclor şi artă populară. Organizatorii speră că astfel numărul celor care vor alege să vină în vacanță în județul Braşov va fi mult mai mare, iar portalul www.turculturalbrasov.ro realizat în cadrul proiectului va deveni referinţa principală pentru cei care doresc să se informeze despre obiectivele judeţului înainte de a-l vizita.
|
|