Turism de cinci stele la Braşov
|
|
|
Societatea Comercială ARO-PALACE SA Braşov este lider recunoscut pe piaţa turistică internă şi internatională, prin servicii de cazare şi alimentaţie publică la un standard calitativ ridicat.
Localizată în centrul tării, la rascrucea de drumuri care leagă Transilvania de celelalte provincii, S.C. Aro-Palace S.A. Braşov este unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii turistice din zonă.
Compania deţine o bază materială complexă care include 5 hoteluri cu o capacitate totală de peste 1300 locuri, acoperind nivele de confort de la 5 stele la 1 stea, cat şi 4 restaurante cu specific tradiţional cu ofertă culinară şi ambientală de excepţie care satisfac cele mai variate si exigente asteptări.
Distincţii şi Medalii
? Emitent Leon Jaeggi & Sons Ltd.-Cupa şi Medalia pentru locul 1 la "Concursul Naţional de Artă Culinară", Bucureşti, 1994.
? Expogast Litoral-Medalia pentru locul 1 la Expogast Litoral, Mamaia, 1995.
? Emitent:AROOMA Berlin- Medalia "Olimpiada Culinară"-Internationale Gastronomie-und hotellerie-niesse, Teilnehmer am einmarsch der nationen, Berlin, 1996.
? Plachetă şi medalie la Concursul Internaţional de Gastronomie "Kochkunstausstellung verband der koche osterreichs", Salzburg, 1996.
? Expo Crocus, Moscova- Medalia de Argint în concursul individual- Cornelia Ghisoi, bucătar-şef Restaurant Aro-Palace- Cupa Culinară Internatională Kremlin, Mosova, 2005.
? Diploma de onoare oferită de Camera de Comerţ şi Industrie a judeţului Braşov - clasarea pe locul 1 in "Topul judeţean al firmelor"realizat în raport de rezultatele economico-financiare. Diplome obţinute între anii 1996-2005.
? Revista "Vacanţe şi Călătorii"- Diploma- Premiul "Superlativele Turismului Românesc", 2005.
?coala braşoveană de turism
S.C. Aro-Palace S.A.a fost înfiinţată în 1991 şi este continuatoarea tradiţiilor şcolii braşovene de turism, recunoscută prin rezultatele de excepţie realizate de-a lungul anilor. Medaliile obţinute de maeştrii în arta culinară la prestigioase concursuri internaţionale sunt marturia profesionalismului şi dăruirii multor generaţii de lucrători.
Relaţiile de colaborare ? parteneriat cu Liceul Economic şi de turism si programele de formare şi perfecţionare a lucrătorilor şi adoptarea ISO 9001 sunt o dovadă a preocupării continue pentru menţinerea şi ridicarea nivelului calitativ al produsului turistic complex oferit oaspeţilor unitaţilor hoteliere şi restaurantelor companiei.