Tururi virtuale

Ariadna
   Caută:
   

Nr: 30-31
Ianuarie-Februarie 2007

Închiderea Sărbătorilor de Iarnă
Cultural Malediction
Braşovul ? primul oraş turistic
The first touring Destination of Romania
La première destination touristique de la Roumanie
La prima destinazione turistica di Romania
Braşovul în U.E.
Brasov in EU
Brasov dans l?UE
Brasov nell?UE
Dezvoltarea turistică a Braşovului
Brasov?s touring Development
Le développement touristique de Braşov
Lo sviluppo turistico di Brasov
Poiana Braşov ? o staţiune europeană
An European Resort
Une station européenne
Una stazione europea
Tursim de cinci stele la Braşov - Aro Palace
Five stars Tourism at Aro Palace
Tourisme de cinq étoiles chez Aro Palace
Turismo di cinque stelle ad Aro Palace
Obiceiul tăierii porcului
Purifying Ceremonies
Cérémonies de purification
Cerimonie purificatrici
Augustinul şi Peştera Urşilor
No Pollution Area
Une zone sans pollution
Una zona priva d?inquinamento
Investiţie spaniolă la Hărman
Teaching Hospital at Harman
Hôpital Universitaire à Harman
Hospital Universitario a Harman
Buneştiul ? o atracţie irezistibilă
History and Present at Bunesti
Histoire et présent à Bunesti
Storia e presente a Bunesti
Primul ghiocel la Codlea
The First Snowdrop at Codlea
Le Premier Perce-neige à Codea
Il Primo Bucaneve a Codlea
Predealul ? centrul turistic al ţării
A white health Resort
Une station de cure tout blanche
Una stazione di cura tutta bianca
Descendenţii regali vând Castelul ?Dracula?
The Bran Castle
Le Château Bran
Il Castello Bran
Şercaia, accesibilităţi
Cattle and flowers
Bubalines et fleurs
Bovini e fiori
Sânpetru neolitic
History and Churches
Histoire et églises
Storia e chiese
Cultura romilor din Tărlungeni
Being Gipsy and proud of it
Être gitan en toute fierté
Essere zingaro ed esserne fiero

Despre Brașov Cultură și tradiții Arhiva Redacția Contact

Dezvoltarea turistică a Braşovului




     

La sfârşitul anului 2006, a fost inaugurată Asociatia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov, cu sediul în Braşov, str. Ecaterina Varga, nr. 23. La inaugurare au participat, pe lângă membrii fondatori, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu, preşedintele Asociaţiei Investitorilor din Poiana Braşov, Radu Lisenche, şi reprezentanţi ai administraţiilor teritoriale cu profil în turism, respectiv din Predeal, Râşnov şi Bran.
Andreea Mălureanu, directorul agenţiei, a menţionat că noua structură turistică are obiective importante care vor dezvolta turismul montan în aşa fel încât să putem folosi sintagma ?Braşovul, primul oraş turistic al ţării?. Toate proiectele care se vor face pentru dezvoltarea turismului vor fi realizate din fondurile proprii ale Consiliului Judeţean, dar şi din fonduri ale Uniunii Europene.

Turismul poate aduce mulţi bani în Braşov

Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu, după ce a tăiat panglica inaugurală, a declarat: ?Politica noastră, respectiv a Consiliului Judeţean Braşov, este aceea de a dezvolta turismul în judeţul Braşov, pentru că din turism putem scoate foarte mulţi bani. Avem zone foarte frumoase şi staţiuni turistice de excepţie: Predeal, Poiana Braşov, Râşnov şi Bran. Va trebui să alocăm sume importante de bani pentru dezvoltarea infrastructurii, să avem apă de calitate şi canalizare în toate zonele. În principalele staţiuni au fost realizate aceste obiective, dar mai este loc de mai bine?.

Zonele montane bat litoralul

Braşovenii sunt de părere că zonele montane câştigă teren în faţa litoralului, deoarece staţiunile din judeţul Braşov sunt accesibile turiştilor tot timpul anului. De aceea, politica de dezvoltare turistică este de a face cât mai multe investiţii in domeniul schiabil în Poiana Braşov, Predeal şi chiar şi în localitatea Bran, unde turiştii vin pentru mitul lui Dracula, dar şi pentru alte oportunităţi pe care le oferă zona.

Proiecte pentru Poiana Braşov

Radu Lisenche, preşedintele Asociaţiei Investitorilor din Poiana Braşov, va colabora cu Agenţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov pentru realizarea de proiecte care să cuprindă şi dezvoltarea turistică în Poiana Braşov. El crede că în sfârşit avem o strategie coerentă, făcută cu o consultanţă externă. Menţionăm că vor fi puse în valoare obiectivele turistice din această staţiune şi vor fi elaborate şi distribuite materiale de promovare. Totodată, vor fi identificate şi atrase resurse financiare, inclusiv prin programe de finanţare, şi va fi iniţiat şi implementat proiectul ?Calitate braşoveană în turism?.






PROMO




Copyright © Fundatia Umana
Created by S.C. Twin SoftWare S.R.L. Braşov